happpyyday'




fast life idag asså! blev att åka till skolan och inte göra nått vettigt typ, sen till detsåhimlaroligamusiken.. fyfan va tråkigt det är! efter det drog ja o denajsen till henne och så, skulle precis dra till tullängen men då får ja ett sms att det är inställt, så jävla jobbigt! ah då tog vi en liten sväng på stan istället, hitta ju lite smått&gott som skulle sitta fint att ha med sig till sunny beach :) sen blev det träning, fys i 30 minuter sen det där jävla kortet, men faan va snygga vi, helt sjuk ;) haha. sen blev det mer träning :) efter det så hade killarna match, ösk-linde. Så det blev att duscha och fixa sig sen äta to go boxen och kolla matchen :) så jag har typ nyss kommit hem från den, en jävla speeedad dag kan jag ju säga :) blir nog det imron också skulle ja tro, skolan sen stan, sen kankse kolla folket i stan, hockey ju .. örebro-bofors ;P inte för ja gillar hocket, det är så jävla ttråkigt! ser ju inte vem som är vem.. men iaf :) får se vad som händer. Nu blir det väl att kissa&gå och lägga sig så man orkar upp imron, ska ju va denise väckarklocka imron, så det skulle ju inte va så nice om jag försover mig ;) hehe .. godnatt kanske!

/ Lojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0