lala




första dagen på jullovet då! fick gå upp 7.00, åkte med papi när han skulle till jobbet så körde han hem mig.. men jag gick och la mig dirr hehe. Sen kommer en öbo-nisse och väcker mig! jag låg och sov, sen ringde det på dörren, jag trodde de va i drömmen, men sen gick jag upp och kolla i kickhålet då står han där och precis när jag kollar så vrider han om nyckeln och så springer jag in i mitt rum och hoppar upp i sängen och lägger mig och "sover", men sen såg han att jag tjuvkika på han, då sa han : hallåå! haha.. men nu ska jag upp på stan en snabbis och sen blir det träning och ikväll vet jag inte vad som händer, antingen vara hemma eller dra ut, men de märker vi.
Men nu måste jag speringa ner till bussen, caio!:)

/ Lojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0