saknar att va blond ibland




 


seg dag idag, har verkligen inte gjort nånting .. vakna hos mamma vid 12 och gjorde ingenting, hjälpte mamma att baka lite julgodis och sen åkte jag till pappa vid 7 och sen dess har vi bara kollat på film och fetta chips :) skönt det med, men imorn tror jag det blir andra bulllar .. Pratade med nihhx förut och det ser ut som att bli äventyr imoorn på kvällen ;) på dag kanske det blir mellandagsrean med pappa, om jag orkar åka upp och träängas med massa folk!! det tycker jag inte om, hatar när det är mycket folk.. sen vid 4 blir det att äta hos farmor och farfar :) .. nu ska jag väll sova om jag kan, men det blir nog att kolla lite på tv innan om det är någon bra film, så gnatt

/ Love ♥ Lojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0