snöö!!





hatar det! eller igentligen inte, bara det inte ska hålla på och snöa på dagen och kvällen när man är ute, det kan få snöa hur mycket som helst när man sover.. det är så jobbigt och va ute när man får snö i hela ansiktet! me dont like that.. iallafall, idag var det typ en pluggisdag i skolan, först hade vi typ läsförhör på teckenspråket, sen prov i projekt och företagande och efter det hade vi redovisning i näthandel b och vi pallade trycket! vi var med på allt, en stor stjärna på oss tycker ja! :) efter skolan drog ja en snabbis på stan med angelica, kolla julklappar och så, men köpte inget.. det blir en annan dag, sent ute är jag också + att jag inte har köpt en ända julklapp x) sen blev det att dra ner till eyrabadet och spela träningsmatch mot Ifk's damlag.. kan ju säga att det va såå seriös match från våran sida asså, verkligen x) haha .. hade säkert gått bättre med en riktig domare också :) sämst! och nu sitter jag här, typ kämpar för att hålla ögonen öppna, så tror nog att jag ska sova nu :) gnatttiis!

/ Lojsan

Kommentarer
Postat av: Marcus

fylletratten ;D<3

2009-12-16 @ 15:54:35
Postat av: lojsan

hahah men va?:o<3

2009-12-16 @ 18:59:37
URL: http://josefinelonner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0