söndag





Längesen ja skrev nått nu, har typ inte orkat. Men det har varit en lugn helg, blev att dricka och prata lite hos rebecca i fredags med henne, emma och angelica. Igår blev det att åka lite bil, hamna i fjugesta och slutade med punka, mitt ute i skogen och as kallt och de snöa som fan. Jag som hade lovat mig själv att aldrig åka längre än till marieberg, jag har syndat. Idag åkte jag och mamsen ut till marieberg och handla lite, typ som smink, hårfärg, väska och lite annat smått, slutade dagen med Mcdonalds såklart. Har inte handlat en jävla julklapp än! lite panik, men ska upp på stan med min bror imron och kolla vad vi kan hitta, e så dålig på att köpa julklappar.

/ Lojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0