förtids pension?

 

okej, lite sådär dålig uppdatering nurå, men iaf.
höstlovet var skönt, fast jag gjorde inte så mycket. Men jag börjar undra om jag har gått i förtidspension ? Jag vakna vid 10 varje morgon typ och inte kunde somna om, typ ganska jobbigt! Men nu är mitt rum helt klart iallafall, ska bara upp med två tavlor. Helgen var nog den bästa på länge! sjukt värd med mycket bra folk :) fast det hände ju lite mindre bra grejer också, typ som att min mobil vart snodd, fast de va den gamla w850i, men iaf.. sen tappa ja lite andra små grejer. Lite krig här i där, typ grannfejden nästa denise? hahah . Men nu har jag fått tillbaka min riktiga telebobo! så kommer snart få nytt nummer också, sen är de bara och köra :)


kan ju bara säga några roliga stunder från helgen

" fylllleehickaa - låtsas som det är en vaggvisa
" åh kolla, en svamp !
HAHAHA

Denise du e best!
<3

 

/ Lojsan

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0