kroatien nästnästa




fint att ögat ser så normalt ut..

Idag har det verkligen inte varit min dag! varit trött typ hela tiden & sen på träningen hade jag fel strumpor så det gick ju ännu värre! Fast de va ju lite bra saker idag också, fick reda på att vi ska på cup i kroatien i juni-juli! :D
fyfan va kul det kommer bli! Men nu ska jag duscha och faktiskt lägga mig i sängen, kolla på ullared sen mamma till en mördare, om jag orkar vara vaken så länge. Imorn blir det teckenspråk, som vi inte har varit på, på as länge, får se hur det går :)
Gnatt!

/ Lojsan

 


Kommentarer
Postat av: Marcus

Älskling alla vet att du inte är normal !

men du är fortfarade den bästa som finns !

längtar tills på lördag när jag får hålla om dig ! <3<3<3<3

Josefine lönner <3 Marcus sandström för alltid <333

2009-11-24 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0