mitt nya liv





idag var det öppet hus som sagt, från 13:00-20:00. Men det gick väl bra, fick lite gjort iaf men tänker aldrig mer vara i skolan så länge! var typ det värsta jag varit med om. Sen åkte jag och papi och köpte to go box från saigon. BIG NO NO på det! det är ju nudlar och kyckling till de, men när vi kommer hem är det ris!! damp ja fick, sen var det inte lika gott som det brukar. Och imorn är det fredag och start på mitt nya liv :) ska inte ut och svina på helgerna fram till maj :) hihi. Lycka till .... TACK ! :D

/ Lojsan

Kommentarer
Postat av: Marcus

Så otroligt fin är du ! <3

ring mig när du ser det här älski <3333

2009-11-20 @ 11:17:11
Postat av: lojsan

du e snygging! <333

2009-11-20 @ 12:58:15
URL: http://josefinelonner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0