fake a smile


ah, har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden,
I'm a busy woman you know.. haha
men iaf, idag försov ja mig igen, har kommit in i värsta försovnings perioden,
inte okej!
så de blev ingen skola idag, blir att färga håret istället :D !
de blir nog bra, hoppas ja. Har ju tappat sjukt mkt färg nu asså, helt ljusbrunt ,
precis så ja inte ville ha.
Sen är de ju en tjej som kan så mycket och vet så mycket skit om mig!
ojoj, sjukt ju, hon är inte ens från Örebro och vet mer saker om mig än vad ja själv vet.
kul att du orkar slösa massa tid på att vara avundsjuk gumman :)
keep goin'

Kommentarer
Postat av: AndreN

" I can only do one thing and that's be Josefine Lönner " - jag kan bara göra en sak och det är att Josefine Lönner.. To be Josefine Lönner:D

2009-10-13 @ 18:23:15
Postat av: lojsan

men /care .. :)

2009-10-13 @ 20:47:00
URL: http://llojsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0