lugn helg.. hehe

 

Helgen har varit ganska lugn, i Fredags va jag bara hemma, Lördags kom nihhxen till mig och så, vi skulle ta de lugnt o bara kolla på film och så, men de slutade ju med lite andra saker, ingen lugn för mig asså.. haha, pallar int trycket att bara dricka cocacola ;)
vaknade vid 6 och hade sjuukt ont i magen! tog as mycket alvedon och skit, men inte fan hjälpte de, så låg ja vaken till typ 10 av mig jävla mage! sen sov ja till 11, då va de dags att gå upp och fixa för seriepremiären! match mot göksten, slutade 18-19 till oss, bra start! :)
Och nu ska ja kolla playa de sol sen ska ja fan sova, måste orka med en vecka i skolan innan de är helg igen, haha.

Tjiingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0