assååå vädret!





bilden! <3 ge mig sommmar nu ! vädret idag var ju det värsta jag varit med om, typ The day after tomorrow, men det värsta va ju att vi hade idrottsdag idag också, så vi skulle GÅ från naturens hus till rävgågen och få korv i det vädret men inte fick vi nån jävla korv heller, så då fick vi gå tillbaka.. sen till gustavsvik och bada, skulle egentligen simma 200 meter, men ja och denajs sprang in på äventyrsbadet istället, inte så diskreta, men det gick ;) haha .. det var typ hur skönt som helst! ligga där i bubbelpoolen och götta sig till gustavsviks snyggaste killar kom dit och tog upp hela pooolen, översvämning adiiiirr! .. när jag kom hem så sov jag en stund tills mamma kom hem och då gick vi ner och sola, superskönt de med :) och nu har ja nyss duschat och smörjt in mig så känner mig helt ny och fräsh, skönt och lägga sig i sängen och kolla tv och sen sova :)


Bye bye babe's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0