don't dream, it's over





helgen har varit suuper bra! i fredags blev det bara att va hemma och ta det lugnt med angelica och tagga inför matchen mot åkers som vi spelade på lördag och som vi vann med 16-11.. catfight och en "bruten" tumme är inte bra, måste kunna använda den nästa helg då vi ska spela mot RP igen och då ska jag ju vara fitforfight igen! annars e de inge kul. men efter matchen så blev det lasergame med laget och fira emma och det var hur kul som helst :D sen efter det åkte jag hem, typ lagade lite mat, kolla på melodifestivalen sen somna jag, trött som fan! och idag har carro fått färga håret på mig sen åkte jag till tarja och fika lite eftersom hon fyllde idag.


allahjärtansdag är överskattat ..



Bye bye babe's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0