isn't that ironic




idag blev det tandläkaren med mami'deniiiiise, hon fick hålla mig i handen dårå.. precis när vi kom in i rummet och ja hade satt mig i stolen så är det en liten kille som skriiiker hur högt som helst! och så sitter jag där som redan hatar tandläkaren och är hur rädd som helst! ahahh fyfan..
tränade idag också, de gick bra i början men sen fick jag ont i mitt knä som ja "skadade" på matchen, sen typ ont i benhinnan eller vad det var, så då balla jag ur och satte mig resten av träningen :) nu har ja nyss duschat och ska väl sova snart. ska vara själv i skolan imron! eller ah, utan denise, första gången asså.. kommer ju få en bok i bakhuvudet eller nått , men det är sånt man får ta om man är som vi :)



Bye bye babe's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0