A new me





viola! så kan det gå när jag har tråkigt en kväll :) ser bättre ut i verkligheten, dom är mjau ! .. idag har ja inte gjort så mycket, solade förut sen blev det ut till skopunkten för att kolla om ja hitta några snygga stövlar, men det gjorde ja såklart inte, så de blev att åka hem direkt.. stannade på sötvaruhuset och willys och köpte lite onyttiga saker, och det ångrar jag! det är gott i början men sen mår ja bara as illa, uschusch.. så nu ska de bli slut med sånt snusk och ska börja träna mer! beach10(låter helt sajk) är ju påväg och nu SKA jag hålla det ja säger , fast det kommer ju bli as svårt, men de ska nog gå :)
nu ska jag ut till mammsi och kolla nån film, hörs :) caio !

/ Love ♥ Lojsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0