helgen gillllas






helgen vart lyckad ! I fredags var det fest i garphyttaan med mina snyggisaaar sen drog jag och angelica till plåtslagarN och typ satt där ett tag, sen somna vi där och vakna vid halv 6 haha.. då gick vi hem till mig och fortsatte sova.. Igår åt jag och min bror hos farmor och farfar, sen blev det att åka till plåtis igen, fast med persson, så kanske de var med fest eller vad man ska säga, men det var nice, kom hem vid typ 4 och då åt vi sen sov, så det har inte blivit mycket sova i helgen eftersom jag har gått upp tidigt varje morgon.. och idag åt jag hos farmor och farfar igen och nu sitter jag här.. Ska kolla på i en annan del av köping och sen på snygggingen frank i johan falk , mee like!


Bye bye babe's

Kommentarer
Postat av: Angelica for sure

haha gal1

2010-01-25 @ 14:00:19
URL: http://angelicalindh.blogg.se/
Postat av: lojsan

skööjja intä föfan :D

2010-01-25 @ 23:00:05
URL: http://josefinelonner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0