helgen







blev inte mycket vila i helgen.
I Fredags åka vi till mina kusiner direkt efter praktiken, eftersom min morbror hade fyllt, va där tills på kvällen och eftersom ja var så trött så blev ja kvar hemma. I Lördags drog ja ut till brändåsen på 18års fest med persson.. virra runt lite med mami i, men sen hitta vi fram iallafall ! lyckad kväll tycker ja, kom hem vid typ 4 och då blev de att dö i sängen dirr... Vaknade ganska tidigt på Söndagen eftersom vårat lag skulle kolla på våran tränares match och jag visste inte vilken tid det var. Angelica kom till mig vid 4 sen åkte vi upp på stan och köpte mat från saigon och tog med oss det till idh och kolla på matchen. Efter matchen drog vi på bio med laget, har du hört rycktet om morgans, brabra film :) och den slutade kvart i 11 så det blev att åka hem och sova direkt! trött som fan skulle jag upp och jobba idag, men det gick ändå bra förutom att min hjärna inte ville sammarbeta.. kom hem vid halv 5 kanske, kolla på tv och så ringde de på dörren och då fick ja ett litet "bud" (a .. gulligt! sen när mamma kom hem så drog vi ner och sola, men jag somnade i solariet .. gaah så skönt! :) Nu blir det kolla lite på tv sen ska jag sova sova sova!! ciao :)


Bye bye babe's

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du är världens underbaraste människa ! <33

2010-01-19 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0