inte allt för kul





okej, nu sitter jag här och typ gråter och har värsta ångest! vill inte till skolan imorn, har ju typ 3 prov ja ska göra också, kommer inte ihåg om det var imorn eller på fredag , eftersom vi har praktik sen och jag har inte pluggat ett skit.. som vanligt, men ja har faktiskt inte haft tid! sen har de ju varit lov också.. men sånt där löser sig alltid ;) nu ska jag hoppa in i duschen och bus, sen blir det väl att försöka sova nångong, som inte kommer gå så bra..prova lite jeansshorts förut, DET ÄR HEMSKT! jag har gått upp as mkt sen sommras ;o de e sant! dom sitter tajtare än tajtast! och sånt här går ja inte med på,
nu blir det verkligen hårdbantning!


Bye bye babe's


/ Love ♥ Lojsan

Kommentarer
Postat av: Marcus

du kommer klara proven ;d

så snygg äru ;|<33

2010-01-07 @ 13:38:28
Postat av: lojsan

haha kankse dom ja får använda boken med (a.. annars är de kört ;) du e min snygging!<3

2010-01-07 @ 14:53:21
URL: http://josefinelonner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0