starta egen kiosk?





eftersom jag är så jävla grym på praktiken kan jag ju skaffa egen kiosk? jag kan redan kassapparaten och lite hur man gör med alla olika spel och lotter som finns :) fast jag är redan trött som en flygande gris efter två dagars praktik, de e ju veckan ut och nästa kvar sen blir det skola tre dagar och praktik två dagar, kanske är lite piggare då.. idag direkt när ja sluta åkte jag till stan sen hämta pappa upp mig och då åkte vi ut till odensbacken, skulle till jacobssons möbler eller vad det heter. Sen kom ja på att jag aldrig skulle kunna bo sådär långt från stan och inga bussar går dit, husen påvägen dit asså, det är ju helt öde! ja håller mig till stadslivet ja. Imorgon efter praktiiken blir det hem och fixa sig, sen förbi saigon och köpa lite mat, sen dra ner till Idrottshuset med angihoe och kolla lite gubbbar som springer och leker med en boll :)
sen hem och dö och det ska jag göra nu också.


Bye bye babe's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0