helgen var vild!




okej, bilderna är inte den vackraste, men det är från helgen iallafall :) satt hos mig en stund och va helt crazyy sen blev det att gå över till "grannen" och va där resten av kvällen. Vi va 4 tjejer som ni ser och 1 klara sig ! hahah, bara vi som fattar, men kul ändå ;) ..Onsdag snart och det betyder 18 år, så på fredag ser ni mig och denise på ett ovanligt ställe, för oss :DD guuuld! men just nu känner jag mig bara allmänt sur och vill inte göra nått och specielt inte till skolan imron!


Bye bye babe's

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja är så extremt ful på just den bilden på mig! haha

2010-03-01 @ 22:15:23
Postat av: snygg sexi singel ;PPpp;P;P;P;Pp

hahaha kolla bilderna på mig lixom x)

2010-03-01 @ 22:25:53
URL: http://josefinelonner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0