Gott & Blandat

Igår: Först jobb mellan 10-18 sen var de utgång som gällde! hem och fixa mig lite snabbt sen ut i det häärliga vädret för att träffa persson och att föra på vårat partyställe ;) haha , sen hamnade vi på Ritz.
Idag: Vaknade lite halvt okej, ett toa besök sen va allt i sin vanliga ordning :D haha.. Solade lite på ballen med papi innan vi drog upp på stan och käka plankstek, clifford med :) sen åkte jag hem en snabbis sen tilll becca, då drog vi upp en snabbis på stan, checka läget på nya affären NewYorker, AS snygga saker! nya favvoaffären ;) köpte en as söt tubtop, inte alls dyr :D sen hamnade vi på Ivy, satt där och drack lite och pratade massa skit :) sen kom lina oxå! Så nu har jag nästan nyss kommit hem, har städat rummet, packat, bäddat sängen och duschat, så ska snart lägga mig och sova, kommer sova som en guuuuud! och imorn är det jobb som gäller, 11-18 :)

slängaer upp en bild på nya hårfärgen också :)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0