Helgen

Fredag: Hade en mini uf-mässa i skolan när typ inga var där, ganska sådär as ovärt! men jag och denise kom överens om en as bra sak i vårat förtag ;) så är en parfym rikare nu! har väl köpt kanske 5-6 parfymer dom senaste 3 veckorna typ, så nu behöver jag inte köpa det på länge :D
Lördag: Hard work work! mellan 11-17, gött! nått som inte är så gött är att ena kassan sluta funka helt! så vi stog där med en kassa bara och eftersom det var lördag så va det ju inte liite folk, rolig kö de blev :) menmen, eftersom vi är så bäst så funka det ändå ;) sen åkte jag hem och fick sällskap av Fredrik eftersom papi skulle ut och svina på krogen :D
Söndag: Jobb igen 11-17 och fortfarande bara en kassa :) fick med mig lite trevliga saker hem, en as snygg kavaj med rosa innuti :D och en rosa baseball jacka, göööör mysig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0