konstiga väder..

Idag efter skolan så åkte jag denise och natta upp på stan och fixa lite saker, bokade frisör tid så på Måndag hoppas ja bli snygg i håret :D sen åkte vi hem till natta och pyssla lite och så ringde jag till degefööörs och kolla hur de gick för våra balklänningar och eftersom min fanns där när jag hitta sen så ligger den och väntar tills ja ska orka åka dit och sy upp skiten.. så får la göra de på lovet :D

Förstår mig inte på vädret nu asså, ena stunden är det varmt och soligt ute, sen lite senare blir det as molnigt och kallt! sen fattar ja inte varit de blev två likadana inlägg igår, vet inte hur ja ska ta bort de heller så de får va så nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0