:*

Igår var det någon jävla hälsodag i skolan, och det var typ nån promenad på morgonen som man sket i sen efter lunch var det dags för zumba! as kul, men as svårt och jobbigt :D efter det skulle jag och denise gå på stan en snabbis för att köpa lite ringar, sen följde jag med henne till ica för att handla lite mat. Det slutade med att ja följde med henne upp och blev bjuden på vin och massa trevligt prat och gammalt och nytt <3. Det är sjukt vad "lite" vin kan göra, kom hem vid 7 nångång och klockan halv 9 gick jag och la mig, somnade på direkten också! haha as skönt ju, första gången jag inte var helt slut när jag vaknade imorse ;p

Idag var det en vanlig tråkig dag i skolan och det väntar en ännu värre imron.. Sitter och väntar på att invandrarnytt ska börja, kul och får se vilka sjuka människor det finns :) tänkte ta tag och fixa mina naglar nu också så dom blir lite fina, dom har ju blivit lika långa nuigen efter att alla gick av en efter en.


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0