ja ska maddafakking tjalla, BIATCH!

Skolan idag då var lååångt och tråkigt, förutom sista och tråkigaste lektionen.. haha i slutet satt jag & lotta och några andra kvar och gjorde klart det vi skulle typ, säger bara ; jag ska maddafakking tjalla såru vet dé, BIAATCH! hahahah, så jävla kul :D Sen blev det att ta sig hem i snöstormen, inte så lätt, men kom hem iallafall. Och då var det dags att dra fram snabeldraken och städa rummet då, så nu skiiner det som aldrig förr! nästan iallafall..

Imorn kanske jag och mamma drar upp till hovfjället över helgen, beror på hur vädret är och lite så :) sköönt! har inte åkt snowboard på iallafall 3 år och skidor sen jag var 8 ! vet inte hur det ska gå, får väl se om vi åker och om jag kommer hem med några brytna ben eller armar :)


spola till 1:50, hahah



Kommentarer
Postat av: lotta

HAHAAHAH aah sten vem äru själv!

2011-02-11 @ 05:26:06
URL: http://lottet.blogg.se/
Postat av: josefine

hahaha så jävla klockreen! :D

2011-02-11 @ 13:51:15
URL: http://josefinelonner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0