DÅ HAR MAN FÅTT JOBB :)

Måndag: Då drog jag och Denise upp på stan och hämta våra gööööör snygga studentmössor, snart gäller det! för vi ska ta studenten, för vi ska ta studenten, för vi ska ta studeten fyfan va vi e bra!! :D Sen efter det tog jag bussen ut till marieberg för att jobba min första dag på Cubus :) va as nervös innan jag kom dit, men när jag väl var där gick de hur bra som helst, fick träffa alla goa som jobbar där igen :) skulle få lära mig kassan eftersom jag inte han göra det på praktiken, trodde det skulle va hur svårt som helst och att ja aldrig skulle lära mig det, men det var as enkelt och hur kul som helst :D as happy att ja fått extra jobb! :) ska iväg dit imron igen och sen på fredag! :)

Tisdag: AS HÄRLIGT VÄDER! men sen va de ju skola och så, en stund :) sen åkte jag hem och sov, är så sjukt trött hela tiden.. När mamma kom hem så åkte vi ut och övningskörde lite, det går bara bättre och bättre :D fick ett kärringstop sen klarade jag av dragningsläget också! :) men såklart så finns det idioter som ALLTID ska ligga i arslet på en.. så irriterande! haha får ju fan panik x)

Idag: skolaskolaskola.. och nu sitter jag här med en kopp te och lyssnar på drängarna, dom är ju as bra! :D haha, mina nya idoler! skulle nog tro att det blir lite köra bil senare när mami kommer hem :)




så jäääävla snygg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0