Helgen

Fredag: Jobb mellan 8-20, fast det var inte så jobbigt som jag hade trott att det skulle vara, det gick faktiskt bra även om det var lönehelg.. min första helg jag jobbar och det är lönehelg ;D haha
Lördag: Jobb mellan 12-17 tror ja de blev, och det var så jäääävla mycket folk! och kläder överallt, så vi fick börja 10 på söndag för att städa i ordning affären istället för 12..
Söndag: Jobb mellan 10-17.
Så min helg att bestått av att jobba och sova! blir nog samma nästa helg :)!

Idag: Heeelt onödig dag i skolan, satt o gjorde ingenting i kanske 30-40 minuter, sen åkte jag och lotttis till rusta! :D hon skulle köpa en sak och då köpte jag en påse maltesers, as gottit ju :D


bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0