Helgen

Fredag: Skulle egentligen ut men med angelica och ragga lite, men det slutade med att jag satt hemma och gjorde ingenting alls! tråkigt, men ändå lite skönt.
Lördag: Då drog jag och mamma en road-trip till vingåker för att checka läget på factory outlet'en, men hittade typ ingenting, ett par nya converse, svarta, och ett par glajjer! Sen åkte vi hem och kolla på melodifestivalen och drack lite vin :)
Söndag: Idag blev det marieberg en liten stund och sen så övningskörde jag lite som jag inte gjort på vääldigt länge! innan snön kom nångång körde jag sista gången :p fast nu fick jag bara två kärringstopp när vi va ute och körde på vägen, så det går frammåt! :D men får alltid sån panik när det är andra bilar runt om kring mig, haha! sen typ precis när jag började köra, så får jag en jävla lastbilsjävel som ligger och trycker mig i arslet, han ser ju att det är en övningskörare jävla idiot! haha :D

sen för övrigt så är jag liiiiite nervös inför imron! ska ju till cubus och prata om extra- och sommarjobb :D känns som jag har glömt allt sen jag va där och hade praktik, men får hoppas att det går bra :D så nu ska ja kolla klart på The walking dead och sen sova :)!


fick bli en sötis bild sen förra helgen när vi firade mig, har fått dom av Angelica nu så snart lägger ja in lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0