pluggpluggplugg...

Vakna upp lååångt långt hemifrån, men de va gött de ;) sen va de skola, jag och lotta skulle till stödet och jobba lite med en praktisk marknadsföringsuppgift, men de gick ju inte så bra, blev te-time istället :D det gör skolan mycket bättre! det blev inte så mycket gjort idag, som dom andra dagarna, och därför sitter jag här och nu och har panik på hur mycket jag har att göra! projektet ska vara klart på fredag och jag har hela projektrapporten kvar och loggboken, sen ska ja ha läst en bok på engelska och skriva lite om den tills imron och det där marknadsföringsgrejjen.. går inte så bra för mig på den biten x) menmen, lika gla e ja förde! :D


gammal frän bild, på mitt coola hår!


Kommentarer
Postat av: lotta

ojojoj vad vi älskar te-time!!

2011-03-24 @ 06:02:26
URL: http://lottet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0