Schemat e tajt!

Idag fick ja lära mig ALLT på samma gång, typ om man lämnar tillbaka en trasig vara och ska ha en ny, så måste man trycka in massa och skriva och hålla på, sen kom de någon konstig lapp som ja inte fatta ett skit va det va... menmen, kommer väl en tid när ja kan allt som vanligt ;) Var med och stängde idag också så ja kan de :) sen kom mamma och hämtade mig då fick ja köra hem och det gick kanoners :D ett kärringstopp, men det var bilen framför mig som gjorde så ja fick de! haha.. känner på mig att ja kommer va gaanska trött ett tag nu framöver..  sova nu och upp till skolan imorn som börjar 8 :| sen iväg och jobba 14-19 och sen ska man börja fixa sig igen för att tagga krogen .. :D haha så kommer de nog se ut ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0