ÅÅÅÅÅÅÅH!

sämsta jävla skitfittdag!
börja med att ja skulle städa, så stog det ett glas vatten bredvid datorn, sen går ja typ löst med damsugaren så slangjäääveln kom på glaset så det kom vatttten på heela datorn! men den verkar må bra nu, som tur! sen så skulle ja gå och plocka ögonbrynen o då tog ja med mobilen för ja skulle ha musik, sen putta jag ner telefonen i toan för jävla lockfan va öppet!! AARG!  och mobilen verkar inte vilja gå igång, när jag ska skriva i pinkoden elle vad de heter så står det att det är fel! men de är defan inte! tror ja inte, är väldig säker på att de är rätt..... ÅÅÅH INTE MIN DAG !! sen ska jag ut och köra med mamma, men venne om jag vågar det asåå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0