road-trip!

Idag drog jag och mammsen en roadtrip till taxinge slott! va uppe med tuppen för vi skulle åka tidigt, men är man två tjejer så är de svårt att hålla tiden, kom iväg 1 timme och 30 minuter senare än vad vi hade sagt :D menmen tillslut kom vi fram iallafall! och det var någon liten julmarknad där, så gick runt ett tag sen åkte vi vidare till nån stor affär med massa skit, och där hitta jag två kuddfodral, as fina! och två kuddar till dom, sen två nya sängkläder som va as fina! nu måste jag bara vänta tills vi tvättar så jag kan tvätta dom nya och bädda med dom och nya kuddarna! kommer bli as fiint :D bild kommer!


fick bli en gammal hederlig bild som svarthårig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0